Ook wij blikken terug op een bijzonder jaar. 2020 begon voor Stichting Semmy erg goed met een recordopbrengst bij de Kidz4Kidz Survival Run van ruim € 28.000! Helaas werd ook Nederland daarna getroffen door corona. Dit heeft grote impact op iedereen en ook op Stichting Semmy. Alle evenementen werden afgeblazen en daarmee droogden onze inkomsten op.

Gelukkig bleef iedereen zich keihard inzetten en werd er geld opgehaald met allerlei creatieve acties. Een overzicht:

• Zo was Paul Jacobs zo gek en enthousiast om helemaal naar Rome te fietsen. Hij haalde maar liefst € 14.000 op
  • Stefan van der Pal begon een zwemactie maar moest deze helaas staken
  • V/d Vossen uit Lisserbroek verkocht bloembollen voor het goede doel
  • We vernieuwden onze website dankzij Niels van der Perk en verkochten o.a. kerstballen, sportkleding, nagellak, mondkapjes en gluurpietjes via de webshop
  • Ger en Marie hebben zich dit jaar nog eenmaal ingezet door diverse materialen te verkopen
  • Startten we een samenwerking met de Universiteit Antwerpen
  • Mountainbike club de Noordbikers organiseerde zaterdag 5 september ‘Semmy’s Gravel Bonanza
  • Op 13 december sporten we allemaal ‘virtueel’ tijdens de Active4Semmy
  • In het onderzoeksteam van Prinses Máxima Centrum promoveerde Hans Meel cum laude (!)
  • Leerlingen van het Minkema College hebben zich ingezet om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Friends4Owen
  • Vrienden van Bike4Semmy bakten oliebollen
  • In Linne werden weer diverse acties georganiseerd
  • Haalde Suzes Angels in een jaar € 16.100 euro op door verkoop van diverse armbandjes (en meer)
  • En onlangs zetten studenten van de Hogeschool van Amsterdam de creatieve helpendhandje actie op

(alle acties die bij ons bekend zijn, staan op onze site onder: stichtingsemmy.nl/nieuws)

De sprint die we met elkaar hebben ingezet, heeft z’n vruchten afgeworpen. Met vele acties, waaronder het nieuwe Active4Semmy, is de opbrengst dit jaar inmiddels gestegen tot (onder voorbehoud van defintitieve analyse en controle): € 184.972,92! Geweldig! Heel erg bedankt voor jullie hulp!

Ons sluitstuk is natuurlijk de aankondiging dat de Robot van Tijn er nu echt komt! Voor ons heel bijzonder omdat wij deze “rietjes-methode” verzonnen hebben om misschien onze Semmy nog te helpen. Ons doel blijft om kinderen met hersentumoren een betere kans te geven.

Semmy en Tijn en alle andere lieve kinderen kijken vast mee. ?

Hele fijne feestdagen allemaal!

Het bestuur & alle vrijwilligers

Deel dit bericht!