Promotiemateriaal

Organiseert u een actie voor Stichting Semmy? Dan kunt u gebruikmaken van ons promotiemateriaal, zoals flyers en posters. De printmaterialen kunt u hieronder downloaden. Wilt u bestaande banners en spandoeken lenen voor uw actie? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingsemmy.nl.

Algemene promotie

Promotie voor Ren4Semmy

Promotie voor LAK. door Tijn

Stopperadvertenties

Het is voor Stichting Semmy heel erg belangrijk om hersenstamkanker bij kinderen bekend te krijgen bij een groter publiek. Hiervoor is veel publiciteit nodig. Omdat wij een relatief kleine stichting zijn met slechts een beperkt aantal vrijwilligers (en alle inkomsten volledig ten goede komen aan de onderzoeken) kunnen we gratis publiciteit heel erg goed gebruiken.

Vandaar ook dat wij samen met ABOVO Media BV uit Hoorn stopperadvertenties hebben ontwikkeld. Stopperadvertenties zijn (kleine) gratis advertenties die kranten tijdens de opmaak als laatste plaatsen om de lege plekken op te vullen. Wij waarderen het zeer als een krant onze advertentie wil plaatsen.