𝐂𝐨𝐧𝐯𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐝𝐨𝐧𝐞𝐞𝐫𝐭 2500 euro 𝐚𝐚𝐧 Stichting Semmy!

Digital Agency Convident uit Groningen heeft naast naamsbekendheid voor de stichting ook via de Convident Foundation ook veel donaties mogen ophalen voor Stichting Semmy. Jaarlijks hebben we als doel om 400.000 euro op te halen voor onderzoek van hersenstamkanker. En Convident heeft daarbij allerlei digitale hulp ingeschakeld. Ze hielden daarom de meter op onze website nauwlettend in de gaten, want we zijn mede door de inzet van hun netwerk van 23% naar 44% donaties gegaan! Naast dit enorme succes schenkt de Convident – Digital Agency Foundation nog eens 2500 euro en stellen zij zich beschikbaar als digitaal partner van Stichting Semmy. Geheel in corona stijl is er vandaag een cheque overhandigd via Zoom.

Convident en Stichting Semmy willen iedereen enorm bedanken die hier aan mee heeft geholpen!! https://www.convident.nl/convident-foundation-in-actie-e2500-overhandigd-aan-stichting-semmy/