Word vaste donateur

Via Whydonate kunt u heel gemakkelijk elke maand of elk jaar een vaste donatie doen aan Stichting Semmy. U regelt het eenvoudig en veilig met behulp van het afgeven van een automatische incasso. Via de button vult u het gewenste bedrag in. Ook vult u in of dit per maand of per jaar afgeschreven mag worden. De eerste betaling gebeurt via online bankieren via iDeal. Hierna zal Whydonate elke maand/jaar hetzelfde bedrag afschrijven. Wijzigingen kunnen gedaan worden via whydonate.nl.

Per donatie wordt er door Whydonate € 0,45 aan transactiekosten + BTW in rekening gebracht.

Wilt u voor langere tijd vaste donateur worden? Vanaf vijf jaar kunt u periodiek schenken met belastingvoordeel. Meer informatie hierover op deze pagina.

U kunt een gift ook overmaken op bankrekening NL 07 ABNA 062 638 3463 t.n.v. Stichting Semmy in Weesp.