Help jij een handje?

Afgelopen week is er fantastisch nieuws naar buiten gekomen. De robot waar Tijn destijds met de LAK.door Tijn actie geld voor had ingezameld komt er nu eindelijk (lees hier het persbericht).

Ondanks dat dit natuurlijk geweldig is moeten de lopende onderzoeken naar hersenstamkanker gefinancierd blijven en daar hebben we jullie hulp bij nodig!

Doe je mee met helpendhandje4semmy?

De kerstvakantie is in volle gang. Een tijd waar mensen iets voor een ander doen. Daarom roept Stichting Semmy heel Nederland op hun handjes uit de mouwen te steken om geld op te halen voor de onderzoeken naar hersenstamkanker. Letterlijk en figuurlijk.

Maak samen met je kinderen, buurmeisje, neefje of oppaskindje een helpend handje en deel deze op je sociale media kanalen met de hashtag #helpendhandje4semmy en tag ons. Zo zorgen we er samen voor dat steeds meer mensen inzien hoe belangrijk het is om onderzoek te doen.

Doneer

Heb je een helpend handje getekend? Per helpende hand doneer je heel simpel met deze Tikkie € 5,- of met deze Tikkie een bedrag naar keuze. In totaal hebben we 7000 helpende handjes nodig om de onderzoeken naar hersenstamkanker voort te blijven zetten. Tag daarom vrienden en familie in jouw helpende hand om mee te doen met de actie.

Zo vechten we samen, hand in hand, tegen hersenstamkanker en kunnen we alle kinderen een eerlijke kans op het leven geven.

#helpendhandje4semmy