Doneren als bedrijf

Heeft u een bedrijf of bent u verantwoordelijk voor een onderneming? En u wilt maatschappelijk verantwoord ondernemen en uw steentje bijdragen aan een goed doel? Kies dan voor een eenmalige of doorlopende donatie aan Stichting Semmy. Wij garanderen dat uw donatie voor 100% naar het onderzoek naar hersen(stam)kanker gaat, en u dus direct meehelpt in het onderzoek naar deze levensbedreigende ziekte. Indien gewenst kunt u zelf een keuze maken welke van de onderzoeken met uw donatie gesteund wordt.

Belastingvoordeel

U kunt als bedrijf zelf bepalen of onze stichting eenmalig wil ondersteunen of dat u liever een doorlopende donatie doet. Uiteraard zorgen wij ervoor dat u een factuur ontvangt. Wist u dat deze donaties fiscaal aftrekbaar zijn? Stichting Semmy is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) waardoor u deze donaties van uw winst kunt aftrekken. Vraag uiteraard altijd uw accountant of belastingadviseur om advies.

Sponsoring mogelijk

Omdat wij als Stichting Semmy alle donaties voor de lopende onderzoeken willen gebruiken houden wij de kosten zo laag mogelijk. U kunt er als bedrijf ook voor kiezen om ons te sponsoren. Denk dan bijvoorbeeld aan het sponsoren van artikelen, materiaal of techniek. Wij kunnen dit weer gebruiken om kosten te besparen, of om geld te generen voor onze onderzoeken.

Wij maken graag kennis met u!

Wilt uw bedrijf Stichting Semmy ondersteunen of wellicht een samenwerking met ons aan gaan en daarmee maatschappelijk verantwoord ondernemen? Dan komen wij graag met u in contact om de mogelijkheden te bespreken. U kunt ons bereiken via communicatie@stichtingsemmy.nl.

Alvast bedankt voor uw bijdrage in het onderzoek naar hersen(stam)kanker bij kinderen!

Neem contact met ons op