Active4Semmy – meer dan 100 mensen actief om geld op te halen voor onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen

Eindopbrengst: € 37.000,-

Zondag 13 december, Weesp – vandaag vond de Active4Semmy plaats, een sportief (digitaal) sponsorevenement om actief bezig te zijn voor Stichting Semmy. Nu de inkomsten in 2020 erg tegenvallen, is elke euro welkom, want de onderzoeken moeten doorgaan.
Vanmorgen om 09:45 startte de Livestream met daarin de warming up van Wendy van Dijk, John en Wendy van One Fitness Weesp. Kijk hier de livestream terug. Na het aftelmoment met confettiknaller begon voor de deelnemers de sportieve uitdaging. Van wandelen, tot fietsen tot een kidsrun. Het maakte niet uit wat je deed, als je maar sportief bezig was en daardoor geld ophaalde voor Stichting Semmy. We vroegen iedereen om foto’s te delen op social media met de hashtag #active4semmy. Een greep uit de foto’s:

Opbrengst

Al tijdens de livestream werd de tussenstand bekend gemaakt: € 35.000,-! Doordat de teller nog steeds oploopt (doneren kan nog steeds hier: https://www.whydonate.eu/fundraising/Active4Semmy) maakten we in in de nieuwsbrief van januari de eindopbrengst bekend: € 37.000,-.

Bedankt!

Dank aan Wendy van Dijk voor de enthousiaste opening, Wendy van Open Fitness Weesp, Bas van Bocavista voor de technische ondersteuning en AQ group als sponsor van het evenement en de hesjes! En natuurlijk bedankt aan alle deelnemers!

Deel dit bericht!