Bouwt jouw bedrijf mee aan onze toekomstdroom?
Word vaste donateur van Stichting Semmy

Als klein kind heb je altijd kunnen dromen over je toekomst. Of je nou dokter, prinses of piloot wilde worden, je geloofde er altijd in. Voor ons is het vanzelfsprekend dat we kunnen dromen over onze toekomst, maar voor kinderen met de zeldzame ziekte hersenstamkanker is dat niet zo. Ook zij hadden toekomstdromen die ze waar wilden maken, maar wat helaas niet mogelijk bleek.

De droom van Semmy* en zijn ouders was om kinderen met hersenstamkanker een kans op genezing te geven. Dat heeft geresulteerd in de oprichting van Stichting Semmy in 2007. En Tijn* heeft aan de hand van zijn geweldige nagellakactie ervoor gezorgd dat een deel van droom is uitgekomen, de robotarm is naar Nederland gehaald. Helaas kwam voor Semmy en Tijn deze behandeling te laat.

Om het onderzoek naar de robotarm en meer onderzoeken naar hersenstamkanker te blijven financieren, zijn we op zoek naar vaste donateurs.

Als donateur kan je kiezen uit een goud, zilver of brons pakket.

Hebben we je interesse gewekt? Meld je aan voor meer informatie rond bedrijfssponsoring en help ons om meer onderzoeken naar hersenstamkanker te blijven financieren en de robotarm verder te ontwikkelen.

Bouwt jouw bedrijf mee aan onze toekomstdroom?
Word vaste donateur van Stichting Semmy

Als donateur kan je kiezen uit een goud, zilver of brons pakket.

Hebben we je interesse gewekt? Meld je hieronder aan voor meer informatie rond bedrijfssponsoring en help ons om meer onderzoeken naar hersenstamkanker te blijven financieren en de robotarm verder te ontwikkelen.

Goud pakket
Vanaf €1500,-

Pakket goud is het meest volledige pakket. Hierbij wordt uw logo getoond op onze sponsoring pagina en social media kanalen van Stichting Semmy. Daarnaast zal er een persbericht gemaakt worden over de samenwerking. Tijdens de jaarlijkse Run4Semmy komt uw bedrijfslogo op de hardloopshirts en vlaggen.

Zilver pakket
Vanaf € 1000,-

Bij het Zilver pakket wordt uw bedrijf genoemd op de sponsoring pagina en ook zal er een bericht geplaatst worden op de social media van Stichting Semmy. Daarnaast zal uw bedrijfslogo ook te zien zijn op de hardloopshirts van de jaarlijkse Run4Semmy.

Brons pakket
Vanaf € 500,-

Bij een brons pakket komt het bedrijfslogo op een speciaal daarvoor ingerichte sponsoring pagina op de website.

Meer informatie gewenst? Meld u aan voor een Toekomstdroom Sponsorpakket!