Doneer direct 5 of 10 euro met een Tikkie

U kent Tikkie misschien van het delen van rekeningen met vrienden of familie. U kunt met Tikkie gemakkelijk en veilig een betaalverzoek versturen via bijvoorbeeld WhatsApp of sms. En, u kunt hiermee ook doneren aan Stichting Semmy!

Kies het bedrag dat u wilt doneren door op één van onderstaande links te klikken. Vervolgens kiest u uw bank uit de lijst en wordt u doorgestuurd naar iDeal. Zo komt u bij de vertrouwde en veilige betaalomgeving van uw eigen bank. Op het bevestigingsscherm kunt u vervolgens de Tikkie doorsturen naar vrienden of familie.

Ik doneer 5 euro
Ik doneer 10 euro
Zelf bedrag kiezen

Geef het door

Heeft u uw donatie via Tikkie gedaan? Daar zijn we enorm blij mee! We hopen dat u dit ook aan uw vrienden en familie wilt doorgeven. Na uw donatie kunt u de Tikkie doorsturen naar familie en vrienden. Zij kunnen dan een bedrag kiezen om met Tikkie te doneren. Dus doneer en geef het door!

Tikkie is een startup initiatief van ABN Amro. ABN Amro verzorgt de volledige betaling en zo voldoet Tikkie aan strenge veiligheidseisen. De link begint altijd met https, dit betekent dat je gegevens versleuteld zijn en veilig verstuurd worden. Voor elke gedoneerde Tikkie rekent ABN Amro € 0,15 transactiekosten.