Ren jij tijdens de Vechtloop met ons mee en maak je met ons het verschil?

Na het succes van vorig jaar geven we dit jaar een vervolg aan onze jaarlijkse sponsorloop. Met deze sponsorloop zorg je ervoor dat Stichting Semmy onderzoek kan blijven financieren. Momenteel lopen er 3 onderzoeken, 2 in het Prinses Maxima Centrum onder leiding van Dannis van Vuurden en Esther Hulleman en 1 in het Erasmus Medisch Centrum onder leiding van Sophie van Veldhuizen. Deze onderzoeken zijn veelbelovend maar zullen zeker een vervolg moeten krijgen en daar is geld voor nodig. We hebben daar je hulp bij nodig!

Op 30 juni kan je meedoen aan ‘Ren 4 Semmy’. Tijdens de Vechtloop in Weesp rennen voor Stichting Semmy met als mogelijke afstanden 2,5 , 5 of 10 km, waarbij De afstand 2,5 km is bedoeld voor leerlingen van groep 5-8.

Wees op tijd met inschrijven want vol is vol!

www.stichtingsemmy.nl/ren4semmy-inschrijven/