Joep & Tammo onderzetters

Ruim twee jaar geleden zijn Joep van den Ende en Tammo Bieze begonnen met ‘Jonge Twee’. Hiermee zette zij de droom van hun beste vriend Floris door. Floris wilde later graag ondernemer worden, tijdens zijn ziekte begon hij dan ook met de productie en verkoop van onderzetters gemaakt van gerecyclede kurken. Floris overleed op 11 augustus 2020 op 18-jarige leeftijd aan hersenstamkanker.

Joep & Tammo besloten de droom van hun vriend voort te zetten. Met Floris in gedachten zijn zij onderzetters gaan maken en verkopen. Het doel dat zij stelden? 6.604 onderzetters maken. Dat betekend één onderzetter voor elke dag dat Floris heeft geleefd. De winst die zij maakte spaarde ze op om te doneren aan Stichting Semmy.

Wij vinden het dan ook fantastisch om te melden dat de jongens ons lieten weten dat ze een prachtig bedrag voor Stichting Semmy hebben ingezameld. Namelijk € 10.000 euro! Ontzettend bedankt voor deze mooie bijdrage!