Stichting Kalisto Boeiend Basisonderwijs! bestaat uit 16 basisscholen, waarvan één voor speciaal basisonderwijs. Deze scholen in de gemeenten Montfoort, Woerden, Stichtse Vecht en De Ronde Venen staan open voor iedereen die onze katholiek/oecumenisch achtergrond respecteert.

57 enthousiaste medewerkers van Kalisto uit Woerden hebben in juni de Kalistoloop gehouden. Ze hielden hun stappen bij tijdens wandelingen in de vrije tijd. De tijd is voorbij gevlogen en de teams hebben flink hun best gedaan om samen zoveel mogelijk kilometers af te leggen. Gelukkig kon er vaak in de zon worden gewandeld. Er is door deze teams in slechts 4 weken tijd maar liefst 6125 km kilometer gelopen. Voor het idee: dat is de afstand van Utrecht naar Washington!

Het team ‘WTF (where’s the finish) ging er met de winst vandoor en mocht € 250,- doneren aan een goed doel. Zij kozen hiervoor Friends4Owen/Stichting Semmy. Hartelijk dank hiervoor!

Eindstand Kalistoloop 2020/2021

Teamnaam:  Aantal km: