23 augustus 2021
Eric Thissen is deze zomer samen met zijn zoon Jur en dochter Rafke in 15 dagen van Linne (Midden-Limburg) naar het Ledromeer in Italië gefietst. Dit om geld op te halen voor KWF en Stichting Semmy. De reden was dat op 17 mei 2020 de vrouw van Eric en moeder van Jur en Rafke, Daniëlle, is overleden aan de gevolgen van darmkanker. Hun laatste vakantie samen was aan het Ledromeer, dat maakte deze reis zo bijzonder.

Bo* Cloudt en Jur waren vroeger klasgenootjes, Bo was verliefd op Jur zo schreef ze in haar dagboekje.

Het bedrag dat zij hebben opgehaald (bijna € 10.000,-!) is verdeeld tussen Stichting Semmy en KWF❤️💙.

Meer foto’s en een verslag van de reis staan op de Facebookpagina van Eric Thissen.