José Moors, Riek Hermans en Marie-José Kusters staan regelmatig op markten en in tuincentra met zelfgemaakte artikelen of met een thema actie zoals de “Kraanvogelactie “ in 2019.

De opbrengst van verkoop en acties gaat volledig naar Stichting Semmy. Begin 2020 is José Moors gestart met een nieuwe thema actie; Het beschilderen van stenen. Helaas dit jaar om de bekende reden geen markten en dergelijke. Door mond tot mond reclame (met mondkapje ?) en sponsoring is het toch gelukt om artikelen en stenen te verkopen. B&B Onze Tuin in Vierlingsbeek heeft ook “een steentje” bijgedragen door  stenen bij José in te kopen. De gasten van de B&B krijgen een steen cadeau en hebben de mogelijkheid om een of meerdere stenen erbij te kopen.

Ondanks de Corona beperkingen hebben José, Riek en Marie-José toch nog een mooi bedrag van € 650,- kunnen overmaken naar Stichting Semmy. Hartelijk dank hiervoor!!