De Vechtloop heeft dit jaar maar liefst 4.005 euro opgeleverd voor Stichting Semmy. Nooit eerder was het bedrag dat het Weesper hardloopevenement verzamelde voor ons goede doel zo hoog.

• De totale opbrengst van Vechtloop 2022 voor Stichting Semmy is uitgekomen op € 3.414;
  • Nh1816 en Van Wijngaarden maken totaal € 2268,- over
  • Stichting Vechtloop maakt € 1.146 over aan stichting Semmy (tegenprestatie Vechtloop / Opbrengst ingeleverde medailles / Donaties deelnemers)
  • Daarnaast zal Stichting Vechtloop ook € 591,- overmaken gerelateerd aan de Vechtloop 2020 die zoals iedereen weet niet door is gegaan door de coronapandemie. Het gaat hier om Inschrijfgelden & Donaties die niet door deelnemers zijn teruggevraagd.
  • In totaal dus € 4.005,-.

Deze bedragen kwamen onder andere bijeen doordat deelnemers aan de Vechtloop bij inschrijving een extra donatie konden doen voor de stichting. Sponsors Van Wijngaarden en NH1816 verdubbelden dit bedrag en voegden zelf nog een riant geldbedrag toe. Bovendien ging voor elke inschrijving één euro naar Stichting Semmy en konden finishers hun medaille inleveren om zo ook weer één euro aan Stichting Semmy te doneren. Dit alles bij elkaar opgeteld levert het hoogste bedrag dat de Vechtloop voor Stichting Semmy heeft verzameld ooit op: namelijk 3.414 euro.

Tijdens de Vechtloop, die vorige week zondag de 39e editie beleefde, reikte Henk van Wijngaarden samen met zijn medesponsor van schadeverzekeraar NH1816 een cheque uit – met het tot dan toe opgehaalde bedrag erop – aan John Emmerik. Daarnaast hebben een heleboel ‘bekenden’ meegedaan met de Kids Run en de 10km run!

Deel dit bericht!