Woensdag 15 juni 2022 stond voor de St. Bonifaciusschool in Wassenaar in het teken van Stichting Semmy. Rennen tijdens een sponsorloop en ’s middags een waanzinnige fancy fair. En zelfs de familie Meiland kwam langs en diverse winkeliers uit Wassenaar sponsorden mooie prijzen. Door al deze activiteiten is er heel veel geld opgehaald voor de stichting. Woensdag 29 juni kwamen Rob de Jong en John Emmerik naar de St. Bonifaciusschool toe om de cheque met het totaal opgehaalde bedrag in ontvangst te nemen. Het is een enorm bedrag geworden, namelijk € 17.283!

Zie hier een ontroerend verslag van de speciale dag:

Alle kinderen, ouders, sponsoren en alle anderen mensen die geholpen hebben om tot zo’n mooi bedrag te komen, ontzettend bedankt! 👏🏼 We zijn er stil van.