Update team Maas en Waal 2016

Team Maas en Waal is weer actief geweest om geld in te zamelen voor Stichting Semmy! En het is ze weer gelukt. 🙂 We hebben zelfs € 3748,60 mogen ontvangen. Hieronder lees je hun persoonlijke bericht.

ger-met-schilderij sam_0471  sam_0704 sam_0707 sam_0708

Hallo allemaal,

Hier weer goed nieuws uit Druten van team Maas en Waal.

• Op 27 april stonden wij voor de derde keer op de Koningsdag in Millingen aan de Rijn. Het was deze dag slecht weer, veel regen en het stormde flink. Daarom werd de markt naar binnen verplaatst en daar was gelukkig ook een klein plaatsje voor ons met als opbrengst € 220,35. –
  • Wij zijn benaderd door Willy Jacobs die in Druten een schildersclubje heeft waar ze les aan geeft. Deze groep organiseerde een tentoonstelling van schilderijen gemaakt door Willy en haar cursisten. Op deze dag kon men lootjes kopen voor de aquarel die Willy had gemaakt en beschikbaar stelde, opbrengst € 182,45. –
  • Verder kreeg ik aangeboden een ziekenhuis van Lego, een karretje en een hobbelzwaan (hobbelpaard) die we aan huis hebben verkocht voor totaal € 90,00.
  • In juni stonden we op het tafeltennistoernooi van ONI 4 Semmy met ons enveloppenspel en verkoop van broodjes gehakt en nog wat andere zaken. Na afloop konden we € 349,00 bij schrijven.
  • In juli en oktober zijn ook onze kassapotjes weer geleegd met een totale opbrengst van € 811,45.
  • Ook hebben we in september met onze stand op de Molenfeesten in Winssen gestaan die eens in de 2 jaar wordt gehouden. Na telling bleek er € 241,50 in ons potje te zitten.
  • Een week later stonden we alweer voor de 4e keer op de Pompoendagen bij Reijnen in Puiflijk. Het was mooi weer en een kleurrijk gezicht met al die kleuren pompoenen. Na een prachtig weekend konden we € 323,35 bij ons totaal bijschrijven.
  • 3 november stonden we ook alweer voor de 4e keer in Druten op de ‘Leste Mert’. Hier hielden we een telefoonspel. Dat werkte als volgt: je kocht een lootje en schreef je tel.nr. er op. Zo maakte je kans op mooie prijzen. Verder hadden we nog wat spullen op onze stand die we verkochten. Opbrengst € 1504,90.

Graag wil ik eens de organisatoren van de Koningsdag in Millingen aan de Rijn, de Molenfeesten in Winssen en Fam. Reijnen van het Pompoenenweekend hartelijk danken voor het gratis beschikbaar stellen van de stands. En niet te vergeten Kringloop de Oude school die al 3 jaar onze stand op de ‘leste mert’ sponsort. En de sponsors van de prijzen op de Leste Mert: heel veel dank. En natuurlijk dank aan Hans en Hannie en Corina waar ik altijd een beroep op kan doen. Door dit alles kunnen wij incl. de 1 en 2 centen die wij altijd in onze kassapotjes vinden een bedrag overmaken van € 3748,60.

Ger en Marie en Team Maas en Waal

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.