Oliebollenactie

Vrijwilligers van Bike4Semmy houden op zaterdag 10- en donderdag 15 december een grote oliebollenactie in Epe.

Zaterdag 10 december vindt de verkoop van de oliebollen plaats bij Bakkerij Marcel Commandeur aan de Hoofdstraat 144 in Epe. Op beide dagen worden bij Commandeur de oliebollen gebakken.

Donderdag 15 december wordt de oliebollendag van de schoolleiding en de -jeugd van de Anne de Vriesschool en Gildeschool. Dan gaan zij proberen om zoveel mogelijk oliebollen aan de man te brengen. De volledige opbrengst gaat naar de Stichting Semmy. Deze stichting zet zich er voor in dat kinderen met hersenstamkanker in de toekomst een kans krijgen om te overleven.

Alle ingrediënten en middelen die nodig zijn voor het bereiden van de oliebollen worden door een aantal bedrijven voor hun rekening genomen. Door hun bijdrage is het mogelijk dat de totale opbrengst van de actie naar de Stichting Semmy gaan.

bron: http://www.epernet.nl/index.php/aankondigingen/6421-oliebollenactie-voor-stichting-semmy