Veel gestelde vragen

Inschrijving: Tot wanneer kan ik me inschrijven?
Voor-inschrijven via onze website kan tot en met zaterdag 17 juni.

Waar gaat het geld dat ik ophaal naartoe?
Je opgehaalde geld gaat voor 100% naar onderzoek. Er gaat dus niks naar wervingskosten of andere kosten. Echt al het geld wordt geïnvesteerd in onderzoeken tegen hersenstamkanker.

Krijg ik mijn geld terug als ik onverhoopt niet mee kan doen?
Als je voor 17 juni laat weten dat je niet mee kan doen, krijg je het geld terug. Meld je jezelf hierna af is het helaas niet mogelijk om je geld terug te krijgen. We hebben dan al kosten gemaakt voor je deelname.

Is het mogelijk om gegevens na inschrijving te wijzigen?
Als je jouw T-shirt maat verkeerd hebt doorgegeven kan je mailen naar: info@stichtingsemmy.nl Doe dit wel voor 17 juni onder vermelding van je voor- en achternaam.