In 2011 kreeg Rick Gubbels de diagnose hersenstamkanker. Op 13 oktober overleed Rick, net 15 jaar oud. Vanaf dat moment is ‘Team Maas en Waal’ actief. Dit fantastische team zet zich in om geld in te zamelen voor Stichting Semmy. Zij hebben de afgelopen jaren van alles georganiseerd en dit heeft in totaal al meer dan € 100.000 opgeleverd.
Deze symbolische ‘euro’ deelden zij daarom met ons!🤩

Het team zit niet stil. Op zondag 19 juni organiseerde Stichting Clubhuis Tiel, Buurtsportvereniging Tiel-Oost en SportFriends de Mandaloop. Met deze loop herdenken ze de overleden vrouw (Manda) van één van de vrijwilligers van Stichting Clubhuis Tiel en haalden ze geld op voor Stichting Semmy. Tijdens deze dag werd er van alles georganiseerd. Al vroeg in de ochtend was iedereen aanwezig om van deze dag een succes te maken. Er was eten, rommelmarkt, een luchtkussen, schminken, henna plaatsen, spellen voor kinderen en heel veel lopers.

Tijdens deze superactie mocht Ger Mesken van Team Maas en Waal een cheque van maar liefst € 3779,80 in ontvangst nemen! Wat een fantastisch bedrag! Team Maas en Waal en alle betrokken van de Mandaloop. Ontzettend bedankt voor jullie bijdrage! Wij waarderen dit enorm!