De mannen van VV Born Veteranen voor Stichting Semmy zamelen geld in voor onze stichting door verschillende acties op te zetten. Wist je dat zij ook hele leuke items veilen? Op 30 april spelen de mannen van VV Born Veteranen tegen FC de Rebellen, deze club heeft o.a. een officieel wedstrijdshirt gedoneerd voor de veiling, hoe tof is dat!

Ook kun je bieden op ”Rebel zijn voor 1 dag”. Wanneer je wint hoor je op 30 april bij de selectie van FC De Rebellen! Je kleedt je om in hun kleedkamer, je doet samen de warming-up, gaat samen op de foto. Je mag ook nog minimaal 20 minuten met hun mee voetballen!

Voor de mensen die niet zo van voetbal houden zijn er ook leuke veiling items beschikbaar. Bekijk ze allemaal via: www.supportstichtingsemmy.nl/veiling