Zomermarkt

Willemien Mekking maakt met een aantal vrijwilligers van Siza activiteitencentrum Zutphen knuffeltjes van wol en stof en stoffen vlaggetjes. Op het activiteitencentrum voor dagbesteding voor volwassenen met hersenletsel wilden zij graag iets doen voor Stichting Semmy. De helft van de verkoopprijs willen ze doneren aan Stichting Semmy.

Onlangs hebben ze deelgenomen aan de Zomermarkt bij een bevriende instelling. Zie hieronder de foto’s hiervan.

‘s Morgens hebben ze buiten gestaan en ’s middags binnen omdat het helaas regende.
Op de foto’s staan cliënten, vrijwilligsters en de stagiaire achter hun speciale Semmy kraam.

Verder hebben ze 2 verkooppunten: 1 bij een kringloopwinkel en 1 bij het winkeltje in het verpleeghuis.

De groep heeft inmiddels al € 150,- opgehaald voor Stichting Semmy. Maar met het overmaken wil Willemien nog even wachten tot ze meer geld bij elkaar hebben. 😉