Update Team Maas en Waal 2017

We kregen weer een berichtje uit het mooie land van Maas en Waal.

Ger en Marie van Team Maas en Waal hebben de afgelopen maanden weer het een en ander gedaan om geld in te zamelen voor onze Stichting, en het is weer gelukt! Zie hier hun verslag!

Lieve mensen hier weer een berichtje uit ons mooie land van Maas en Waal,

Wij van Team Maas en Waal hebben de laatste 4 maanden niet stil gezeten en daardoor weer een mooi bedrag ingezameld. Zo mochten wij van Liek en Mark Everts uit Millingen aan de Rijn € 25,00 ontvangen. Zij kozen er voor om ons te steunen i.p.v. kerstkaarten te versturen.

Half januari mocht ik bij de uitgang van de A.H winkel in Centrum Wijchen staan om te collecteren voor Stichting Semmy. Nadat ‘s avonds de collectebus was leeg gemaakt kwamen we na telling op € 838,30.

Wederom zijn onze welbekende kassapotjes in de maand januari en april weer geleegd, met een totale opbrengst van € 861,85.

In maart mocht ik collecteren bij supermarkt EMTE in Wijchen. Buiten bij de uitgang sprak ik de mensen aan voor een donatie, na afloop kwamen we na telling op € 316,25.

Op 27 april stonden we alweer voor de 4de keer op de Koningsdag in Millingen a/d Rijn met onze stand met daarop spullen die we allemaal gekregen hebben van winkels en bedrijven. Een grabbelton en een donatiebus. Marie, Hannie en ik (Ger) hebben vele spullen aan de man weten te brengen. Na afloop mochten wij € 420,55 bij ons totaal schrijven.

Ook ben ik eind vorig jaar en begin dit jaar in Boven Leeuwen en het industrieterreintje in Druten bij wat zaken en bedrijven langs geweest, met de vraag of zij het onderzoek naar hersenstamkanker wilden steunen. Vele gaven hier gehoor aan en gaven geld of spullen voor op onze stand. Met een totaal bedrag van € 870,00.

Door dit alles kon ik eind april € 3331,95 overmaken op de rekening van Stichting Semmy.

Namens Ger en Marie

Stichting Semmy Team Maas en Waal

[ssba]

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.