Op de laatste dag van dit tweede ‘Corona’- jaar, kijken we terug op weer een tal van bijzondere acties. Want ondanks dat de wereld weer meerdere malen stil kwam te staan en er nauwelijks evenementen werden georganiseerd, was er toch die vaste groep aanhangers die voor ons geld ophaalde!

👉🏻 Helpt u ons ook om met een knaller het jaar uit te gaan? Uw donatie blijft hard nodig! https://stichtingsemmy.nl/eenmalig-doneren/ 👈🏻

Een overzicht van bijzondere acties:

– De gave kerstkaartenactie van Flyeralarm waarbij er vijf ontwerpen zijn gekozen en de chocoladeletteractie van firma Hellema uit Almelo
– De jaarlijkse oliebollenactie van bike4semmy.nl uit Vaassen
– Zelfgemaakte artikelen door José Moors en de verkoopacties van mevr de Jong zorgden naast geld ook voor veel lokale naamsbekendheid
– De toffe acties van Isa, Liv en Sofie, Maud en Sanne
– De fietstocht van Paul Jacobs naar Rome die met een cheque overhandiging aan Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie werd afgesloten
– De mannen die de Alpenbrevet beklommen (in speciale Bioracer Nederland tenue!)
– Team Maas en Waal en hun mooie acties
Opbrengsten door zelfgemaakte jam door Fam. Steunenberg en zelfgemaakte appelmoes door Fam. Noppers
– De Mbc de Noordbikers trapten weer een mooi bedrag bij elkaar tijdens Semmy’s Gravel Bonanza
Stichting Nina doneerde dit jaar zelfs twee maal
– Prachtige onderneming van twee vrienden Joep en Tammo die nu Floris’ zijn missie doorzetten door onderzetters van kurk te verkopen
– Eric Thissen die deze zomer samen met zijn zoon Jur en dochter Rafke in 15 dagen van Linne (Midden-Limburg) naar het Ledromeer in Italië fietsen
– De Hockeyclinic door Dames 1 in Woerden
– Goede doelen actie van less_with_lines
KidZstijl dat nog steeds mooie regenboog stickers verkoopt
– De sponsorloop van lieve juf Marja (van Semmy) die met pensioen ging dit jaar
– Donatie Friends4Owen en de opbrengst Kalistoloop door team WTF
– De vele fooienpotjes, zoals bij Boerderijwinkel Sint Jan’s Hoeve en Bloemenshop Sonja
– Donatie door Confident Foundation
– Diverse bedrijven die geld overmaakten waaronder: Bouwbedrijf Stegge, Technobis, AQ Group,Ventura Systems, SterConcepts, Kaliber, Hoeben Bouwmanagement en Albert Heijn Zuidlaren (en vele meer!)
– En alle acties die we vergeten zijn…

En waar we het allemaal voor doen, de onderzoeken die we sponsoren:
– In 2021 is er een start gemaakt met het onderzoek aan Universiteit Antwerpen
– We hebben de Robot van Tijn (de Cirq) gepresenteerd aan het grote publiek via een livestream in het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie en een mooie publicatie in de De Telegraaf. En uiteraard sponsorden we ook het onderzoek van dr. Esther Hulleman en dr. Hans Meel
– En in 2021 hebben we Sophie Veldhuijzen van Santen haar onderzoek aan Erasmus MCverder gesteund

En daarnaast: de vele nagellakjes, sportkleding, kerstballen en mondkapjes die verkocht werden via onze webshop en door onze vrijwilligers verstuurd werden. We kunnen niet zonder jullie! 🥰

De steun van velen helpt ons om door te vechten. We komen steeds dichterbij een verbetering van de levensverwachting van kinderen met een hersenstamtumor en misschien zelfs wel meer. Blijf betrokken en promoot Stichting Semmy zodat meer mensen betrokken worden en eventueel acties kunnen organiseren.

Wij wensen iedereen een voorspoedig en gezond 2022! 🥂

Het bestuur & vrijwilligers