Team Zwelgje doet mee aan de Megarun 2019

17 juni t/m 21 juni 2019 doen Roy Janssen en Danny Schijns als ‘Team Zwelgje’ mee aan de Megarun 2019. Voor deze editie hebben ze twee goede doelen uitgezocht waar ze geld voor willen ophalen. Stichting Hartpatiënten Nederland en Stichting Semmy.
Hen leek het een leuk idee om de auto op te leuken met stickers van mensen of bedrijven die hen willen sponseren. Alle kosten van inschrijfgeld tot benzine e.d. betalen ze zelf.

Bedrijven kunnen een plekje sponsoren op de auto….hij is nog niet vol……Dus bij interesse niet twijfelen maar een appje sturen naar: 06-20673075.

Team Zwelgje kan gesponsord worden via hun sponsorpagina: https://supportanddonate.com/doneer-pagina/3503/kom-in-actie-voor-hartpatienten?fbclid=IwAR2_J5A_Q2dmA5hqs8OhtmXekn-ibzaUTnBrhAvsBP0lssFYF_VGuAvJLWY

Wat is de MegaRun nu eigenlijk…..

Een barrelrun kennen we allemaal. Lekker op avontuur in Europa in een aftandse bak. Maar de Megarun is net even iets anders.
Ja, ook hier wacht je een vijfdaagse rit van 2.400 km in een oud barrel van voor bouwjaar 2000 dat je bij aankoop niet meer gekost mag hebben dan +/- 750 euro. Ook bij de Megarun krijg je onderweg opdrachten. Ook bij de Megarun draait het om kameraadschap, elkaar verder helpen en vrijheid. En ook bij de Megarun wordt het stof happen, zweten en lachen!
Maar de Megarun heeft iets extra’s. Namelijk topvermaak! Elke avond is er een feestavond met RadioNL, die zelf ook meerijdt, en een topartiest. Poar Neem’n, Mooi Wark en Jannes haken allemaal een dagje aan.
En dat zijn nog lang niet alle artiesten. Natuurlijk wordt er gezorgd voor goed gevulde bars en bbq’s op de camping! En oh ja, er wordt ook nog eens een tv-registratie gemaakt van de MegaRun.

De MegaRun zal door de volgende landen lopen; Nederland, Duitsland, Tsjechië, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië en eindigt bij het Balatonmeer in Hongarije.

Deze bedrijven hebben al gesponsord, maar ze zoeken er nog meer!

• Enbi plastics Echt
  • Verhuisjezelf.nu Haelen
  • Rubberdeal Herten
  • Carwash Roermond
  • Sep cycling Linne
  • Colidon Veldhoven
  • Van Bussel logistics Ittervoort
  • Autoservice Schijns Roermond
  • Handelsonderneming Roy Janssen Linne
  • Trendy funwear Maasbracht
  • Bedrijfswagens Kessel

Volg Team Zwelgje ook op Facebook: https://www.facebook.com/teamzwelgjemegarun2019/

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.