Suze’s Angels haalt meer dan 10.000 euro op voor Stichting Semmy

Ruim een jaar geleden begon de moeder van Suze* met de verkoop van Suze’s Angels: geluksengeltjes om bijvoorbeeld aan een sleutelbos of tas te hangen. De opbrengst van deze engeltjes gaat naar Stichting Semmy. Dit bleek een groot succes, binnen enkele weken waren er honderden engeltjes verkocht.

De Facebookpagina Suze’s Angels: geluksengeltjes voor Stichting Semmy werd opgericht en het assortiment werd uitgebreid met sleutelhangers en armbandjes. Bestellingen kunnen gedaan worden via een berichtje op de Facebookpagina. Er staan veel voorbeelden van items op die te koop zijn, maar ook persoonlijke wensen kunnen worden verwerkt.

Ook werden er met hulp van anderen diverse acties georganiseerd, zoals veilingen, een sponsorloop, duathlon, oldtimer toertocht en kinderbingo. Verder melden zich diverse gulle donateurs en sponsoren en blijven de bestellingen binnenkomen.

Inmiddels heeft Suze’s Angels een totaalbedrag van 10.000 euro over kunnen maken naar Stichting Semmy. Het is ongelooflijk wat zij in een jaar tijd hebben bereikt. We willen de moeder van Suze, alle vrijwilligers en donateurs dan ook enorm bedanken.

Nieuwsgierig naar Suze’s Angels? Klik hier en je komt direct op de Facebookpagina.

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.