Stichting Semmy op boekenmarkt Vaassen

Op Hemelvaartsdag 9 mei 2013 wordt in Vaassen voor de negentiende keer het grote evenement Vaasaqua gehouden. De familie Steunenberg zal aanwezig zijn voor Stichting Semmy.

Vanaf 9.00 uur tot 17:00 uur is er in het centrum een boekenmarkt met meer dan 175 kramen, een zeer kwalitatieve kunstmarkt met 25 kramen en een grote en zeer gevarieerde braderie met meer dan 150 kramen.

Vaasaqua is een evenement met landelijke bekendheid en is bij uitstek een evenement voor het hele gezin. Van jong tot oud vermaakt zich op en top op dit grootste eendaagse evenement van de Veluwe.

Naast de braderie en boekenmarkt is het evenement vooral een dag met heel veel live-muziek; ‘s avonds van 20:00 uur tot 00:30 uur met de topformatie 30 Euro Live en een verrassingsoptreden een live programma om van te smullen.