Schoevers studenten zetten zich in voor Stichting Semmy

Deze tweedejaars Schoevers studenten gaan de komende tijd voor het vak Projectmanagement verschillende evenementen organiseren voor Stichting Semmy! Het doel is om een geslaagd evenement te krijgen en zoveel mogelijk geld op te halen. Om een impressie te geven over de evenementen heeft elk groepje een kleine samenvatting voor hun evenement gemaakt:

Kids Run For Semmy:

Wij zijn Anne, Carolien, Chayenne, Anouk en Judith, tweedejaarsstudentes Officemanagement bij Schoevers in Rotterdam. Voor Stichting Semmy gaan wij een sponsorloop in pyjama voor de midden- en bovenbouw van basisscholen organiseren. De sponsorloop zal in Goes op 9 februari 2018 in het Omnium plaatsvinden. Er zullen foto’s gemaakt worden, en koffie, thee en zoetigheden verkocht worden. De kinderen halen per rondje geld op en wij halen ook een mooi bedrag op voor Stichting Semmy!

Triple S:

Op 1 februari 2018 organiseren wij een diner met etiquetteworkshop. Tijdens het diner verteld een echte butler over diverse onderwerpen die met de etiquette te maken hebben en natuurlijk worden er praktijkoefeningen gehouden. Voorafgaand aan het diner wordt er verteld over Stichting Semmy. Uiteraard is er tijdens het evenement ook de mogelijkheid om Stichting Semmy te steunen met een bijdrage. Wij hopen met het evenement een mooi bedrag op te halen, zodat er meer onderzoek gedaan kan worden naar hersenstamkanker bij kinderen.

Go fund for Semmy:

Graag stellen we ons aan u voor. Wij zijn Ninny Reinders, Lara van Valen, Sylvie Wittop Koning en Esther de Vries. Wij organiseren een benefietdiner voor ongeveer 80 personen, met een loterij en entertainment. Dit diner vindt plaats in Brasserie in ’t Oude Noorden in Rotterdam. Wij halen deels geld op met het diner, maar ook voor een groot deel met de loterij. We hopen met deze avond een mooie opbrengst op te halen voor Stichting Semmy.

Go for Semmy

Wij zijn een ambitieuze groep meiden die Stichting Semmy graag wil helpen. Op 14 december organiseren wij daarom een winterfair op de terrassen van Rhodos en De proeverij in Zierikzee. Op de fair gaan we o.a. warme chocolademelk, glühwein en erwtensoep verkopen. Daarnaast organiseren wij ook een loting waarbij verschillende prijzen te winnen zijn.