Samen afvallen voor het goede doel

Begin dit jaar stond er bij Jumbo Veltink in Nijkerk een oproep om af te vallen voor het goede doel, iedereen mocht zijn eigen goede doel kiezen en eigen sponsors zoeken. Jumbo Veltink gaf het goede voorbeeld door iedereen die meedeed voor € 10,- per kilo te steunen.

Willeke Van de Pol-Kraaijenhof en Evelien Walet zijn twee hele goede vriendinnen die begin dit jaar besloten om mee te doen met de afvalchallenge en zo zich in te zetten voor Stichting Semmy. Goede vrienden Jaco en Petra den Boer uit Nijkerk hebben hun zoon Joran verloren aan hersenstamkanker, dus de keuze was snel gemaakt. Ook Willeke haar man loopt al een aantal jaren mee met de Run4Semmy in Amsterdam.

Beide dames hadden het doel om in 15 weken 7,5 kilo af te vallen. Evelien overtrof dit door acht kilo af te vallen en Willeke maar liefst 9 kilo! In totaal is er € 765 opgehaald voor Stichting Semmy.

voor

na