Live presentatie van de robotarm

Na 13 jaar financiering van onderzoek naar de meest dodelijke vorm van hersen(stam) kanker bij kinderen is het Stichting Semmy gelukt, mede door de LAK.door Tijn actie in 2017, een speciale operatie-robotarm aan te schaffen voor het Prinses Máxima Centrum voor de afdeling kinderoncologie.

Wat zijn we trots, want zonder al jullie acties en donaties was ons dit nooit gelukt! We willen dit bijzondere moment dan ook graag met jullie delen en nodigen iedereen uit om aanwezig te zijn bij de officiële presentatie van de robotarm.

Het programma

Het online evenement vindt plaats op maandag 12 juli van 10:00 tot 11.00 uur via een livestream. Meld je aan door onderstaand formulier in te vullen. Je ontvangt dan van ons een mailtje met link naar de livestream.

Tijdens dit online evenement neemt mede-oprichter van Stichting Semmy John Emmerik je mee terug naar hoe Stichting Semmy begon en ook vertelt hij over de toekomstdromen van de stichting. Dr. Dannis van Vuurden en Prof. dr. Eelco Hoving zullen laten zien waar de robotarm voor wordt gebruikt bij de behandeling van kinderen met hersen(stam)kanker. Vervolgens zal Brainlab een demo geven van de robotarm.

We kijken er naar uit om dit bijzondere moment samen met jullie te delen. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat de toekomstdromen van zieke kinderen uit kunnen komen!

Extra donatie

Met alleen de robotarm zijn we er helaas nog niet. Er is nog veel onderzoek nodig om de levensverwachting van kinderen met hersenstamkanker te vergroten.

Als bedrijf is het mogelijk om je naam te verbinden aan dit bijzondere evenement. Er zijn verschillende donatiepakketten die hier zijn omschreven. Zo zal het bedrijfslogo zichtbaar zijn tijdens de livestream.

Ook als particulier kun je je steentje bijdragen. Ga hiervoor naar de donatie pagina om een vrijwillige donatie doen.

Direct aanmelden

Online evenement