Ren voor Semmy

Welkom om de inschrijvingspagina van Ren4Semmy. Leuk dat je meedoet en hiermee het goede werk van Stichting Semmy steunt!

Op 30 juni 2024 wordt de Vechtloop weer georganiseerd. Ren jij ook voor Semmy 2,5, 5 of 10 kilometer? Jouw inschrijving alleen al steunt de onderzoeken naar hersenstamkanker! Uiteraard kan je zelf zo veel mogelijk sponsoren inschakelen als je wilt: als het opgehaalde geld gaat voor 100% naar onze lopende onderzoeken!

Schrijf je snel in, de uiterste inschrijfdatum is 12 juni, we kunnen anders geen t-shirt meer voor je regelen!

Wat?

Er zijn verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen:

• Mini kids Run
  • 2,5 kilometer
  • 5 kilometer
  • 10 kilometer

Wanneer?

• 30 juni 2024
  • Live startschot om 11:00 via livestream

Hoe?

Zoek ook naar sponsors die je willen steunen. Op Whydonate hebben wij een pagina aangemaakt, deze kan je hier vinden: Fundraising Stichting Semmy | Stichting Semmy (whydonate.com) Je kunt op deze pagina een eigen actie aanmaken en sponsors jou laten sponsoren. Heel eenvoudig!

Iedere deelnemer ontvangt voor aanvang een shirt van Stichting Semmy. Deze shirts worden 100% gedoneerd door AQ Group. Zo ben je herkenbaar voor iedereen als je bezig bent je sportieve doel te behalen. We zetten ruim voor aanvang van het startschot een livestream op. Om 11.00 uur zal het gezamenlijke startschot klinken en vertrekken de renners van de 5 & 10 kilometer.

Doel

Het doel is om met zijn allen zoveel mogelijk geld op te halen. Help ons mee en kom ook in actie!

Kies je startpakket

Klik hieronder om door te gaan en jouw startpakket te kiezen & direct af te rekenen. De prijs van dit startpakket is inclusief het startbewijs en een Ren voor Semmy T-shirt. De volgende pakketten zijn beschikbaar:

• Pakket € 20,- (deze is voor kinderen/scholieren tot 18 jaar)
  • Pakket € 50,-
  • Pakket € 80,-
  • Pakket bedrag zelf te bepalen (vanaf € 100,-)

Op de dag van de run wordt het t-shirt en startbewijs aan je uitgereikt! Ook doneer je met dit startpakket gelijk aan de lopende onderzoeken! Tip: zoek ook zelf nog naar extra sponsoren om zoveel mogelijk geld op te halen voor Stichting Semmy!

Let op:

• Wil je meerdere deelnemers inschrijven? Doe dat dan 1 voor 1 zodat je ook de afstand en maat t-shirt goed kunt doorgeven.
  • Na inschrijving ontvang je de bevestiging in je mailbox. Wij mailen je daarna nog apart om je afstand en maat t-shirt te vragen.