Met liefde gedoneerd: Valentijns- en carnavalsactie van het Maurick College in Vught

We ontvingen onlangs een donatie van het leerlingen bestuur van het Maurick College in Vught. Met hun rozenactie voor Valentijn en Carnavalsemblemen haalden zij €250,- op voor Stichting Semmy.

Lees hier hun bericht:

Wij als leerlingen bestuur van het Maurick college in Vught hebben een donatie bij u gedaan van €250. Deze bijdrage konden wij leveren door middel van onze jaarlijkse rozen actie en het verkopen van carnavals emblemen bij ons op het Maurick college.

Elk jaar hebben wij een rozen actie waarbij je op Valentijnsdag een roos kan sturen naar iemand die je liefhebt. Bij deze rozen actie kun je verschillende rozen versturen. Je hebt de rode roos voor liefde, de roze roos voor vriendschap en de witte roos voor spijt.

Ook hebben wij afgelopen carnaval voor het eerst carnavals emblemen verkocht die wij ontworpen hebben. Op de emblemen staat de naam van de school en een afbeelding. Deze emblemen konden de leerlingen en leraren in de pauze kopen bij ons in het forum. Een afbeelding van het embleem is bijgevoegd.

De opbrengst van beide acties hebben wij aan Stichting Semmy geschonken.

Wij danken het leerlingen bestuur van het Maurick College voor hun mooie donatie!