Ook dit jaar worden er, verspreid door het land, weer veel verschillende hardloopevenementen georganiseerd. Pak jouw hardloopschoenen uit de kast en ren mee voor Stichting Semmy!🏃🏻

Dit kan bijvoorbeeld tijdens de IJsselsteinloop (4 juni), de Vechtloop (26 juni), Dam tot Damloop (17-18 september) of Amsterdam Marathon (16 oktober), maar ook tijdens elk ander evenement dat er georganiseerd wordt. Laten we samen de blauwe wolk verspreiden door het land!💙

De zaterdag voor Pinksteren vindt de de IJsselsteinloop plaats. En de organisatie heeft Stichting Semmy dit jaar als een van de twee goed doelen gekozen. Dit vinden we heel fijn! Het hardloopevenement is sinds 1983 al een fenomeen, momenteel vinden jaarlijks ca. 2500 deelnemers hun weg naar de start. Meer informatie en inschrijven -> https://www.ijsselsteinloop.nl.

We hopen op veel extra donaties voor onze stichting!

OPROEP

Is er bij jou een hardloopevenement in de buurt? Wellicht kun jij de organisatie motiveren om ook Stichting Semmy als goed doel te kiezen, wij zetten de run dan extra in het zonnetje!

Aan welke run(s) doe jij dit jaar mee? Laat het ons weten via communicatie@stichtingsemmy.nl

Deel dit bericht!