Kidz for kidz Survival haalt meer dan 27.000 euro op voor Stichting Semmy

Dit jaar was de 3e editie van de Kidz for Kidz Survival waarmee geld werd ingezameld voor Stichting Semmy. Er was een grandioos parcours uitgezet. Maar liefst 15 hindernissen moesten de kidz trotseren. Het parcours was daarbij ook nog eens wat langer qua afstand. Dit alles resulteerde erin dat de kids gemiddeld drie kwartier tot een uur onderweg waren.

En wat waren ze allemaal lekker vies toen ze over de finish kwamen!

De kinderen konden naast de Survival nog allerlei andere leuke activiteiten doen in en rondom de kantine van Wielervereniging Westland Wil Vooruit. Veel kinderen hadden zelf ook nog extra sponsorgeld opgehaald. Hiervoor kregen zij een lot, waarmee leuke prijzen te winnen waren.

Aan het einde van de middag kwam de laatste groep over de finish. Zij hadden de cheque met het opgehaalde bedrag bij zich. Een bedrag van maar liefst € 27.524,00 euro voor Stichting Semmy!

Wat een geweldig bedrag hebben jullie opgehaald! We bedanken iedereen voor hun inzet!