Ronde Tafel Woerden verkoopt kerstbomen voor goed doel

Ronde Tafel Woerden organiseert op 6, 11, 12 en 13 december voor de 6e keer op rij haar jaarlijkse kerstbomenverkoop waarbij de opbrengst hiervan volledig ten gunste komt aan de voor dit jaar geselecteerde goede doelen. www.goededoelenkerstboom.nl.

Via een online voorverkoop en op de verkooplocatie aan de Steinhagenseweg (t.o. parkeerplaats winkelcentrum Polanen) worden enkele honderden kerstbomen aan particulieren en bedrijven verkocht. Dankzij het feit dat de verkoop geheel gedragen wordt door vrijwilligers en sponsoren, is een maximaal resultaat voor de goede doelen verzekerd.

De goede doelen die dit jaar de verkoopopbrengst tegemoet kunnen zien zijn Stichting Semmy en Freedom Through Education. Iedere koper kan een keuze maken waar hij of zij zijn bijdrage aan ten goede wil laten komen, al kan er uiteraard ook voor gekozen worden de bijdrage te splitsen.

Stichting Semmy richt zich op het verlengen van de levensverwachting en het vergroten van de overlevingskansen van kinderen die getroffen zijn door hersenstamkanker. Freedom Through Education bekostigt de bouw van schoolgebouwen in India en maakt onderwijs daarmee bereikbaar.

Bij de verkoop worden geen concessie gedaan aan de kwaliteit. Niet alleen wordt een goed doel ondersteunt, maar kopers zijn ook verzekerd van een mooie kerstboom tegen een goede prijs. Uiteraard zijn de Nordmann AA bomen weer in diverse maten te verkrijgen en kan ook weer gekozen worden voor een easy-fix systeem. Hierdoor staat de boom altijd recht en is het opzetten ervan uitermate gemakkelijk. De Heeren van de Tafelronde zorgen uiteraard voor een voorgeboorde boom. Alle bomen worden ter plaatse voor u ingepakt waardoor ook het transport zeer eenvoudig wordt. Bezorgen van kerstbomen bij particulieren of bedrijven is tegen een bescheiden vergoeding mogelijk.

De actie wordt mogelijk gemaakt door de inzet van vrijwilligers en sponsoren. Hierdoor zijn er bijna geen kosten en gaat 100% van de opbrengst naar het goede doel. Er is dus, gegarandeerd, geen strijkstok. Voor meer informatie en online bestellen, bezoek www.goededoelenkerstboom.nl.

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.