zondag 17 oktober 2021

Traditiegetrouw vond altijd op de derde zondag van oktober de Run4Semmy 8km plaats tijdens de Amsterdam Marathon. 12 jaar lang hebben we dit georganiseerd voor onze achterban, met veel liefde en altijd met een lach en een traan. Begin 2020 kondigden we aan dat, net als het onderzoek dat Stichting Semmy financiert, ook de Run4Semmy zou verplaatsen naar Utrecht en we mee zouden doen met de Utrecht Marathon. Helaas gooide de corona pandemie tot twee keer toe roet in het eten en kon ook de Run4Semmy Utrecht edition niet doorgaan.

Deze week werd bekend dat de Utrecht Marathon doorgaat, namelijk op zondag 3 april 2022 -> https://www.utrechtmarathon.com.

Op dit moment hebben wij helaas niet de ruimte om de Run4Semmy in 2022 te begeleiden en te organiseren. We zijn ons aan het bezinnen op andere acties. Wel zouden wij graag iedereen willen vragen om zich in te schrijven en geld op te halen voor ons mooie doel (bijvoorbeeld via onze pagina op Whydonate). Lichtblauwe shirts stellen we uiteraard ter beschikking! Bij interesse mail naar: info@stichtingsemmy.nl.

Mocht je meer willen doen voor onze mooie stichting, meld je aan als vrijwilliger! Mail naar: info@stichtingsemmy.nl.

Het bestuur & vrijwilligers