Met Kerst denken we graag nog even terug aan alle mooie donaties die we hebben mogen ontvangen. Zo ook de bijzondere donatie van Maria Louwerse-Zimmerman.
Afgelopen augustus organiseerde Maria een afscheidsfeest voor interne collega’s en collega’s uit de regio waar zij de afgelopen 23 jaar mee heeft samengewerkt. Dit om haar pensioen ‘in te luiden’.
Maria’s wens was om tijdens het afscheidsfeest donaties in te zamelen voor het goede doel. De nagellak actie van Tijn – inmiddels al weer een aantal jaar geleden – heeft indruk gemaakt en mede daardoor besloot ze Stichting Semmy als doel te kiezen.
Er is maar liefst € 638,- ingezameld! Maria heeft dit bedrag zelf aangevuld tot € 1000,- Een mooi bedrag waar wij ontzettend blij mee zijn. Maria, nogmaals bedankt voor deze prachtige donatie en geniet van je pensioen!