Bedankbrief Conny en Desiree

Alweer 7 jaar geleden overleed Semmy, nog geen maand na zijn 5e verjaardag, aan de gevolgen van hersenstamkanker. Nog steeds is de kans op beterschap na de diagnose 0% en omdat dit moet veranderen hebben Semmy’s ouders na zijn overlijden Stichting Semmy opgericht om, onder andere via ludieke acties en evenementen, geld in te zamelen voor onderzoek naar deze vernietigende vorm van kanker bij kinderen.

Dit jaar was er de mogelijkheid om in te schrijven voor de Semmy Stepchallenge: Trotseer de Cauberg in Limburg op de step!! Om aan de start te mogen verschijnen was echter per persoon een minimaal bedrag van € 500,00 nodig: Wij (Conny en Desiree) besloten om samen deze uitdaging aan te gaan! Mede namens nogal wat sponsoren met het hart op de juiste plek is het ons gelukt om het overweldigende bedrag van € 4000,00 binnen te halen!!! Tijdens onze rit naar de top van de berg, zullen wij met trots jullie namen op onze shirts dragen:

Sauna Amstelland Beauty en Wellness Alvearium Applitech Casa Feliz De Beij Elektra B.V. Woonzorgcentrum De Venser De Wilde Schilderwerken Studio Aandacht Eurose and Greens Westland Bloemen Export G.W. van Delft Aannemingsbedrijf Gortemulder B.V. P. Hoekwater SuuS! Intrieuradvies&Styling Zuid Afrika Vakanties individueel reisadvies Nencies

Tevens gaat onze dank uit naar alle andere sponsoren die ons ook geweldig hebben geholpen, maar liever op de achtergrond wensen te blijven! Wij gaan zondag 5 oktober in ieder geval flitsend de berg op.

: DANK!!”

Conny en Desiree