Na twee jaar geen fysiek evenement te hebben gehad, is afgelopen zaterdag 4 juni 2022 de 39e editie van de PodoXpert IJsselsteinloop succesvol verlopen.

In totaal zijn er zo’n 1.700 deelnemers gefinisht. Iedereen werd bij de finish enthousiast onthaald en gefeliciteerd met zijn of haar prestatie door de overhandiging van een prachtige medaille.

Ook dit jaar zijn er weer grote bedragen opgehaald voor de goede doelen, Stichting Semmy en de Dierenambulance IJsselstein, namelijk ieder € 5.000,-! Hiervan komt voor beide doelen een bedrag van € 1.000,- namens Nh1816 Verzekeringen en Werkhoven Advies.

Foto: Arthur Krijgsman

Foto door Arthur Krijgsman

foto door Anita Versteeg

We zijn ontzettend trots dat Stichting Semmy één van de twee goede doelen van de PodoXpert IJsselsteinloop was dit jaar. En daarnaast willen we ook Annemarijn en Antoeska graag bedanken die Stichting Semmy hebben vertegenwoordigd!

Ondertussen is de organisatie begonnen met de voorbereidingen voor de 40e editie op 27 mei 2023. De inschrijving zal, traditiegetrouw, weer opengaan op 1 december -> https://www.ijsselsteinloop.nl. Tot volgend jaar!

foto door Arthur Krijgsman – Artstel Fotografie

foto door Herbert Ziher