Al meer dan tien jaar vormt de groep een voetbalteam of eigenlijk, een hecht vriendenteam. Wekelijks wordt er samen getraind. Naast voetbal deelt het team lief en leed met elkaar.

Een aantal jaar geleden verloor één van de teamleden zijn 10-jarige dochtertje aan Hersenstamkanker. Van dichtbij hebben de mannen het verdriet dat hierdoor veroorzaakt werd meegemaakt. Dit maakt dat de veteranen van VV Born geld in willen gaan zamelen voor Stichting Semmy. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee!

De komende periode gaan zij verschillende acties organiseren om geld in te zamelen. De eerste actie is inmiddels van start. Bij Carwash ZUIVER uit Sittard kun je nu tegen een een gereduceerd tarief je auto laten wassen. Een deel van de opbrengst gaat naar de actie van VV Born.

Grand finale

De mannen zijn tevens druk bezig met het organiseren van een fantastische grand finale op het sportpark van VV Born. Zij zullen een wedstrijd spelen tegen FC de Rebellen. FC de Rebellen bestaat uit oud-profvoetballers zoals John de Wolf, Andy van der Meiden en Wesley Sneijder. Het team wordt aangevuld met BN’ers zoals Najib Amhali, Humberto Tan en John de Bever. Het ultieme doel is natuurlijk zo veel mogelijk geld in zamelen voor Stichting Semmy.

Wil jij op de hoogte blijven van de acties? Volg dan de Facebookpagina VV Born Veteranen voor Stichting Semmy.

Deel dit bericht!