En dat was 6 jaar worden!

(naast politieman met een nieuwe auto…)

Zijn grootste wens was 6 jaar oud worden maar helaas had hij, nadat bij hem hersenstamkanker werd gediagnosticeerd, geen enkele kans. Semmy overleed in 2007, elf maanden na diagnose en sindsdien zijn de overlevingskansen niet verbeterd. Gemiddeld 10 kinderen en hun ouders krijgen elk jaar deze diagnose te horen en dat is onverteerbaar. Aanzien hoe jouw kind langzaam al zijn of haar motorische functies verliest zonder enige zicht op mogelijke genezing is het zwaarste traject dat een ouder kan volgen.

Onderzoek is en blijft broodnodig, zodat de wanhoop en machteloosheid die ouders nu voelen na diagnose omgezet kan worden in hoop. Help mee en doneer!

Stichting Semmy heeft als doel om de levensverwachting en uiteindelijk de overlevingskansen van kinderen die getroffen zijn door hersenstamkanker te vergroten. Samen met al onze donateurs zetten wij ons in om deze ziekte te bestrijden. Er zijn al flinke stappen gezet maar we zijn er nog niet.

Help mee het verschil te maken! Vul onderstaande gegevens in en steun ons in deze strijd!

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false”] Per donatie wordt er door Sisow/Buckaroo € 0,45 aan transactiekosten + BTW in rekening gebracht.

Namens Semmy

Bedankt!