Active4Semmy

Doe mee aan het grote Active4Semmy evenement op 13 december 2020 en steun ons!

Jouw hulp is nog steeds broodnodig om ervoor te zorgen dat onderzoek naar deze meest dodelijke vorm van kanker bij kinderen door kan gaan. Doe daarom mee, vanuit huis, zoals we ook al werken vanuit huis. En een leuke bijkomstigheid: iedereen kan dit keer meedoen!

Je kunt je opgeven voor wandelen, fietsen of hardlopen. Speciaal voor de kinderen is er zelfs een kidsrun. Het maakt niet uit als je maar in beweging komt en je laat sponsoren.

Wat?

Hardlopen, fietsen of wandelen! We hebben geen parcours uitgestippeld dus dat moet je zelf doen. Dat kan met behulp van apps, zoals bijvoorbeeld die van Strava (zie hieronder) of een eigen route die je al kent. Het hoeft ook niet exact de opgegeven afstand te zijn als het maar ongeveer (minimaal) de afstand is waarmee je je inschrijft.

Wanneer?

• 13 december 2020
  • Live startschot om 10:00 via livestream
  • Gewoon vanuit huis meedoen
  • Leg je afstand vast met de gratis Strava app
  • Deel je activiteit (foto’s etc.) op onze speciale Facebook pagina

Hoe?

Zoek sponsors die je willen steunen. Op Whydonate hebben wij een pagina aangemaakt, deze kan je hier vinden: https://www.whydonate.nl/fundraising/Active4Semmy/nl. Je kunt een eigen actie aanmaken en sponsors heel eenvoudig laten storten.

Door middel van de Strava-app kun je aantonen dat je je gestelde sportieve doel hebt bereikt. Wil je de app downloaden?

Met Strava kun je je activiteiten vastleggen en delen. We vinden het ook leuk als je je voorbereidingen deelt op de speciale Facebook pagina.

Iedere deelnemer ontvangt voor aanvang een hesje van Stichting Semmy. Zo ben je herkenbaar voor iedereen als je bezig bent je sportieve doel te behalen. We zetten ruim voor aanvang van het startschot een livestream op. Om exact 10.00 uur zal het gezamenlijke startschot klinken en vertrekken wij allemaal tegelijk vanuit ons eigen huis. We hopen dat heel Nederland op 13 december blauw kleurt!

Doel

Het doel is om met zijn allen zoveel mogelijk geld op te halen. Door de coronacrisis zijn ook voor Stichting Semmy inkomsten gemist terwijl het onderzoek naar hersenstamkanker moet doorgaan! Er zijn verschillende sponsormogelijkheden zoals €20, €50, €100, €200 of een andere bedrag.

Help ons mee en kom ook in actie! Geef je hieronder direct op!

Na aanmelding ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van je inschrijving.